دزدگیر سایلکس کالابست

دزدگیر سایلکس کالابست

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 177 | نویسنده : |

دزدگیر سایلکس SG8 یکی از دزدگیرهای پرفروش ایران و محصول شرکت صنایع الکتریک سایلکس است که به دلیل قیمت اقتصادی و قابلیت های کاربردی پیشرفته از زمان عرضه به بازار خرید دزدگیر سایلکس ‏SG‏8‏ کالابست با استقبال زیادی رو به رو شد. دزدگیر SG8 نمونه ی ارتقاء یافته مدل های پیشین خود یعنی SG7 و SG7+ است که امکانات کاربردی تری نسبت به نسل های پیشین در آن قرار گرفته است. در صورتی که با دزدگیر اماکن آشنایی ندارید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها دنبال کنید: دزدگیر اماکن چیست؟ دزدگیر اماکن وسیله ای است که با استفاده از سنسورهای متصل به آن که در محل های گوناگون یک محیط نصب شده اند می تواند هرگونه حرکات مشکوک و سرقت، خطر آتش سوزی و خطر دستکاری سیستم توسط سارقین را به صورت های گوناگونی از جمله تماس تلفنی، پیامک و… به فرد یا افراد از پیش تعریف شده اطلاع دهد.

 همچنین می تواند به وسیله آژیر اعلام خطر و علائم هشدار دهنده، سرقت را به صورت عمومی اعلام و سبب بازدارندگی و فرار شخص سارق شود. امروزه با گسترش تکنولوژی در حوزه های گوناگون دزدگیرها نیز از این قاعده مستثنا نشده اند و به امکانات بروز و مهمی مجهز شده اند. بهترین دزدگیر سایلکس کالابست، دزدگیر سایلکس SG8 جدیدترین دزدگیر ارائه شده توسط شرکت صنایع الکتریک سایلکس (Silex) است.

 این دزدگیر اماکن دارای یک درگاه ورودی نصب سیمکارت است که امکان تماس با خطوط ثابت و سیار و ارسال پیامک به زبان های فارسی و انگلیسی را در هنگام تشخیص خطر دارد. به لطف وجود حافظه داخلی در این دزدگیر امکان ثبت 10 مخاطب در این پنل فراهم است که امکان تماس و ارسال پیامک به کلیه مخاطبینی که توسط ادمین در این دزدگیر ثبت می شود وجود دارد. دزدگیر SG8 به جهت اتصال سنسورهای مختلف حرکتی از 5 زون پشتیبانی می کند که با توجه به اعلام شرکت سازنده می توان با فروش دزدگیر سایلکس کالابست برای هر یک از این زون ها 8 حالت مختلف تعریف نمود. سیستم هشدار و بازدارنده ی این دزدگیر از نوع صوتی است و امکان تغییر خروجی آن به دو خروجی یک و دو وجود دارد.




می پسندم نمی پسندم

یک شنبه 2 بهمن 1401 -20:27 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: